بالاخره نتایجمون اووومد...

سلام..خوبین؟؟؟ من خیییییلیییی خوبم. آخه من امسال کنکور داشتم و دیشب نتایج اولیه  

 

کنکور رو اعلام کردن .اول ازهمه به دوستای خودموهمکلاسیاموهم رشته ای های خودم  

 

تبرک میگم. امیدوارم همشون مثه الان تو همه ی مراحل زندگیشون موفق باشن. دیشب  

 

حدودای ساعت 10 بود که از بیرون اومدم و خودمو سریع به کامپیوتررسوندم بعد از 8.7  

بار که مشخصاتمو وارد کردیم یهو صفحه باز شد. خودم که هیچی نمی دیدم  

 

خالم همه چیو واسم می خوند بعد ازینکه یکم حالم جا اومد رفتم سراغ گوشیم و به همه  

 

زدم که نتیجه ها اومده برین ببینین.. به هرکی اس ام اس میزدم اولش می ترسیدم ولی  

 

وقتی می دیدم رتبه هاشون خیلی خوبه 2برابرخودشون ذوق می زدم. بالاخره حرف 4  

 

سال رفاقته الکی که نیست.. و ازینکه خودم تقریبا اولین نفری بودم که خبردار شدم و  

 

همه رو خبر کردم خیلی خوشحال ترشدم.. خودم که تا یه ربع داشتم گریه می کردم واقعا  

 

نمی دونستم واسه چی  گریه می کنم فقط می خواستم خالی شم.. نمی دونم خوب شدم یا  

 

بد رتبم تو گروه انسانی 2900 شده وتوی گروه زبان 2400. جالب اینجاست که رتبم  

 

با دوست صمیمیم کاملا یکی شده وهیچ برتری بینمون نیست دیگه..  

 

توروخدا دعا کنین مشهد مترجمی زبان قبول شم. بازم به همه تبریک میگم..  

 

دوستون دارم..

تسنیم

نظرات 3 + ارسال نظر
Sara سه‌شنبه 12 مرداد 1389 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.my-zigorat.blogfa.com

سلام عزیزم...!
ممنون که بهم سر زدی...من تو رو با اسم وبت لینک کردم(بااجازه!)...اگه می خوای تغییرش بدم بهم خبر بده...
تو هم اگه عشقت کشید منو با اسم "معبد من(سارا)"لین کن...

مرسی از حضورت عزیزم.. خیلی خوشحالم کردی.. منم حتما لینکت می کنم گلم..

سارا سه‌شنبه 12 مرداد 1389 ساعت 09:11 ب.ظ http://paize-zendegi.blogsky.com

سلام خانومی
خوبی گلم؟!
انشاا... اونی که دوست داری قبولی

سلام سارا جونم.. اصلا خوب نیستم.. دیشب تا صبح کلی گریه کردم اخه دیروز بغد ازینکه انتخاب رشته مجازی کردم دیدم زبان فردوسی مشهد قبول نمیشم.. گیجم از دیشب تا الان.موندم چیکار کنم.. ایشالا که تو هم به اونی که می خوای وصلاحته برسی گلم. ممنون که بهم سر زدی..

Sara چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.my-zigorat.blogfa.com

سلام...!
.......
....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
................................................ღ♥ღ

بدو بیا تا تموم نشد...!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد