دلم تنگ شده بود واسه اینجا..

پووووووووووووووووووووووووووووووووووووفففففففف.. اخی یکم از خاکاش رفت.. یکی بیاد اینجا کمک کنه خاک رو این نوشته ها و در و دیوار اینجا رو بتکونیم..   

 سلام.. خوبین؟ چه خبر از امتحانا؟ خوب پیش میره ایشالا؟؟ دلم خیلی واسه اینجا تنگ شده بود.. می دونین یه حسی نسبت به انیجا دارم یه جورایی فکر می کنم اینجا یه اتاق مال خود خود خودم..  هیچکی بدون اجازم نمیتونه واردش بشه و دست به چیزی بزنه.. خلاصه خیلی دوسش دارم.. نمی خوام بی فایده بمونه.. ایشالا بعد ازینکه امتاحنام تموم شد دوباره شروع می کنم به نوشتن.. اومده بودم بگم دلم واسه اینجا خیلی تنگ شده.. واسه دوستایی که به خاطر این اتاق کوچولو باهاشون آشنا شدم.. میرم ولی قول دخترونه می دم که زود برگردم..  

بچه ها این ماه ماه رجبه.. خیلی ماه ماهیه.. ازش تا میتونین استفاده کنین و یکم به خودتون و اون دنیاتون برسین.. التماس دعا...

نظرات 2 + ارسال نظر
فرشاد پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.fviolon.blogfa.com

سلام عزیزم

___♥♥♥
__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥_____♥___♥____♥
_♥___///___@__\\__♥
_♥___\\\______///__♥
___♥______W____♥
_____♥♥_____♥♥
_______♥♥♥♥♥
@...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@
زود بیا پیشم . خوشحال میشم نظرتو بدونم

سلام.. حتما عزیزم..

داریوش(شهرشب) جمعه 9 تیر 1391 ساعت 11:15 ب.ظ http://shahre-shab.mihanblog.com

سلام تسنیم خانوم...خوبی ابجی گلم؟..من حاضرم کمکت کنم دوباره مثل قدیما وبتو رونق بدیمااااااااااااااااا

سلام. ممنون داداشی.. تو خوبی؟ مرسی از کمکت..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد