بهانه های کوچک ولی شیرین..

 سلام.. امروز اومدم اینجا از روزای خوب بگم.. تازگیا همه غماشونو مینویسن و به همه میگن.. مثل خود من.. ولی امروز میخوام بگم خدایا شکرت که این روزام همش خوبن.. گاهی وقتا بهانه های خیلی کوچیک بهترین روزارو میسازه برات.. این روزای منم سرشار شدن از بهانه های شیرین که دارن بهترین روزامو میسازن.. گرفتن هدیه از کسی.. دیدن دوستام که خیلی دوسشون دارم.. بودن با بچه ها که پر از انرژی ان.. هر کدوم اینا اگه تو یه روزی واست اتفاق بیفتن هرچقدرم غم داشته باشی اون روز بهترین روزته.. امروز واسه من خیلی شیرین بووووود... چون همه ی اینارو با هم داشتم.. روزا تند تند میگذرن.. یهو میبینی یک سال گذشت.. یه جمله ای بود که میگفت: از خوبی های دوستات همیشه واسه خودت یه دیوار بساز.. اگه یه روز ازشون بدی دیدی فقط یه آجرش رو بردار.. بی انصافیه که همه ی دیوارو خراب کنی.. ولی من میگم از همه ی چیزای خوبی که دوروبرمون خوبه واسه خودمون دیوار بسازیم و اگه ناراحت شدیم و غم داشتیم فقط یه آجرشو برداریم.. نه اینکه همرو خراب کنیم.. از روزای خوبمون دیوار بسازیم که اگه یه روزی (خدای نکرده) ناراحت بودیم و غمی اومد سراغمون یه آجر از دیوارمونو برداریم نه اینکه بگیم این چه زندگیه که همش سختیو ناراحتیو غمه.. به قول علی ضیا ایشالا همه غصه هاتونو خودم یه تنه پرپر کنم.. شاد باشین همیشهه..
تو این روزای خوب دعا فراموش نشه دوستام..

نظرات 8 + ارسال نظر
سارا خانومی یکشنبه 13 آذر 1390 ساعت 10:22 ق.ظ

ساده نوشتی ولی دلنشین و سنتی؛ نمیدونم تو ساخت اون روز قشنگت سهیم بودم یا نه ولی دعا می کنم بتونم جبران روزایی و کنم ک تو اوج غمم بدون اینکه خبر داشته باشی شادم کردی و مرهم دلم شدی؛ مرسی عزیز دلم

خیلی هم سهیم بودی.. شادیه اون روز من واسه این بود که یهو دیدمت.. بی هیچ مقدمه و برنامه ریزی.. خوشحالم اگه اینطور بوده.. اینو بذار به حساب زحمتای چهار سال دبیرستانم..

باهم سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 11:58 ق.ظ

هیچ وقت معنی جمله آخرتو نفهمیدم. دیگه نگو

باران جمعه 25 آذر 1390 ساعت 09:28 ب.ظ http://baran-ensi.blogfa.com

تولد اشتباهی
.
.
.
آپم

عارفه پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://www.tanaffosazad.blogfa.com

تسنیم جدیدا کم کار شدی؟به ما هم که سر نمیزنی.قهری؟چقدر حرفات آرامش بخشه

سلام. سرم شلوغه.. نه عزیزم قهر چرا؟ وقت نمی کنم.. ممنون از لطفت خانومی. خوشحالم کردی با این حرفت..

داش سیا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 10:51 ق.ظ http://www.boy19.blogfa.com

اهم....[نیشخند]حال شما...؟؟[شیطونک]یه وقت سر نزنی ها....![عصبانی]
اصلا منو میشناسی...؟؟؟!![شیطونک][شیطونک][شیطونک]یه روز خوب میاد....!

baran سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 08:47 ب.ظ http://baran-ensi.blogfa.com

سلام
میخوام واسه 5 ثانیه وقتتو بگیرم
لطفا بیا توی وبلاگم و سمت راست وبلاگم یه لوگوی تلویزین هست
روش کلیک کن و بهم امتیاز بده
منتظرمااااااااااااااا

عارفه یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.tanaffosazad.blogfa.com

سلام تسنیم جون.چرا یهو میذاری میری؟حداقل بگو تا چندوقت نمیای.راستی چقدر دیگه از درست مونده؟الان ترم چندی؟

سلام. بخدا خیلی دلم می خواد بیام بنویسم ولی نمیشه.. من سال دومم.. ترم چهار..

baran شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://baran-ensi.blogfa.com

1)خاطرات مشترک
آپــــــــــــــــــــم
2)لوگوی تلویزین هست
روش کلیک کن و بهم امتیاز بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد