زشتی وزیبایی..

روزی زیبایی وزشتی در ساحل دریا با هم دیدار کردند وبه هم گفتند: "برویم ودردریا تن بشوییم." 

 آنها برهنه شدند و در آب شنا کردند.

پس از مدتی زشتی به ساحل برگشت و لباس های زیبایی را به تن کرد ورفت..

زیبایی نیز از دریا بیرون آمد جامه ی خویش را نیافت. او از برهنگی خویش بسیار شرمگین بود 

 ناچار خود را با جامه ی زشتی پوشاند و به راه خود رفت..

و تا همین امروز مردان وزنان یکی از آن دو را به جای دیگری می گیرند..

اما هنوز افرادی هستند که سیمای زیبایی را دیده اند و او را صرف نظر از جامه اش می شناسند. 

 بعضی ها هم چهره ی زشتی را می شناسند.. 

 و لباس ها او را از چشم اینان پنهان نمی دارد..

جامه ها بیشتر زیبایی را می پوشانند با وجود این نازیبا را پنهان نمی دارند..

گرچه در جامه ها آزادی خلوت خود را می جویید اما شاید در آنها لگام و زنجیر بیابید..

ای کاش می توانستید خورشید و باد را بیشتر با پوست خود ملاقات می کردید 

 نه با جامه هاتان..

دم گرم حیات در پرتو خورشید است و دست زندگی در باد.. 

**جبران خلیل جبران**

خدایا...

گفتم : خسته ام

گفتی: لا تقنطو من رحمه الله / از رحمت خدا ناامید نشوید(زمر53)

***

گفتم: هیچ کس نمیداند چی تو دلم می گذره!

گفتی: ان الله یحول بین المرء وقلبه / خدا حائل است بین انسان وقلبش(انفال24)

***

گفتم: غیراز تو کسی رو ندارم..

گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید / ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم(ق16)

***

گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی!

گفتی: فاذکرونی اذکرکم / مرا یاد کنید تا به یاد شما باشم(بقره152)

***

گفتم: تا کی باید صبر کرد؟؟

گفتی:و ما یدریک لعل الساعه تکون قریبا / تو چه می دانی ؟ شاید موعدش نزدیک باشد(احزاب63)

***

گفتم: تا اون موقع چیکار کنم؟؟؟

گفتی:اتبع ما یوحی الیک و اصبر حتی یحکم الله / کارهایی که به تو گفتیم انجام بده و صبر کن خدا خودش حکم کند(یونس109)

***

گفتم : تو خدایی و صبور! من بنده ات هستم وکاسه ی صبرم لبریز... یه اشاره کنی تمومه..

گفتی:عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم / چه بسا چیزی که تو دوست داشته باشی به صلاحت نباشد 

(بقره 216)

***

گفتم: انا عبدک الضعیف و الذلیل... چطور دلت میاد؟؟؟

گفتی: ان الله با الناس لرئوف رحیم / خدا نسبت به همه ی مردم (نسبت به همه) مهربان است. (بقره143)

***

گفتم: دلم گرفته...

 گفتی: بفضل الله و برحمته فبذلک فلیفرحوا /  مردم باید به فضل و رحمت خدا شاد باشند.. (یونس58)

***

گفتم: اصلا بیخیال! توکلت علی الله...

گفتی: ان الله یحب المتوکلین / خدا کسانی را که توکل می کنند را دوست دارد..(آل عمران)

***

وقتی این آیه هارو می خونم.. یادم میاد یکی اون بالا هوامو داره و تنهام نمیذاره وهیچوقت دیر نمی کنه... هیچوقت... وکمی آروم میشم..

 آغاز ماه رمضان مبارک...

بالاخره نتایجمون اووومد...

سلام..خوبین؟؟؟ من خیییییلیییی خوبم. آخه من امسال کنکور داشتم و دیشب نتایج اولیه  

 

کنکور رو اعلام کردن .اول ازهمه به دوستای خودموهمکلاسیاموهم رشته ای های خودم  

 

تبرک میگم. امیدوارم همشون مثه الان تو همه ی مراحل زندگیشون موفق باشن. دیشب  

 

حدودای ساعت 10 بود که از بیرون اومدم و خودمو سریع به کامپیوتررسوندم بعد از 8.7  

بار که مشخصاتمو وارد کردیم یهو صفحه باز شد. خودم که هیچی نمی دیدم  

 

خالم همه چیو واسم می خوند بعد ازینکه یکم حالم جا اومد رفتم سراغ گوشیم و به همه  

 

زدم که نتیجه ها اومده برین ببینین.. به هرکی اس ام اس میزدم اولش می ترسیدم ولی  

 

وقتی می دیدم رتبه هاشون خیلی خوبه 2برابرخودشون ذوق می زدم. بالاخره حرف 4  

 

سال رفاقته الکی که نیست.. و ازینکه خودم تقریبا اولین نفری بودم که خبردار شدم و  

 

همه رو خبر کردم خیلی خوشحال ترشدم.. خودم که تا یه ربع داشتم گریه می کردم واقعا  

 

نمی دونستم واسه چی  گریه می کنم فقط می خواستم خالی شم.. نمی دونم خوب شدم یا  

 

بد رتبم تو گروه انسانی 2900 شده وتوی گروه زبان 2400. جالب اینجاست که رتبم  

 

با دوست صمیمیم کاملا یکی شده وهیچ برتری بینمون نیست دیگه..  

 

توروخدا دعا کنین مشهد مترجمی زبان قبول شم. بازم به همه تبریک میگم..  

 

دوستون دارم..

تسنیم

به نام او..

به نام او که بخشنده و مهربان است..

او که زنده وحاضر است..

او که نزدیک ودوست داشتنی است..

او که آرام قلبهاست..

جان جان است وروح روح..

به نام او که زندگیم برای او وهستیم فدای اوست..

به نام معبودم روحم و سرورم

و 

به نام معشوقم..

سلام.. عید همگی مبارک. این اولین نوشته ی من تو اولین وبلاگمه.اول کار همیشه یاد خداست. منم به امید خودش این وبلاگ رو ساختم. امیدوارم بتونم از پس این وبلاگ بربیام.همین اول از کسایی که تشویقم کردن که این کارو شروع کنم تشکر می کنم وامیدوارم بتونم روسفیدشون کنم.. منتظر همراهی شما دوستای خوبمم هستم و امیدوارم با استفاده از نظراتتون این وبلاگ رو هرروز بهتر وبهترش کنیم.. 

 تا بعد..