تولدت مبارک اتاق کوچولوی من..

سلام.. نماز و روزه هاتون قبول... خوبین؟ 6مرداد دومین سال آغز به کار این وبلاگ کوچولوی منه.. قبان هم گفته بودم این وبلاگ مثل یه اتاق شخصی میمونه واسم و واسه همین خیلی دوسش دارم.. من تو این اتاق خیلی خاطره های خوب و بد رو نوشتم و ازشون یه قاب ساختم و اینجا حک کردمشون.. درسته که این یه سال اخیر خیلی نیومدم اینجا ولی خیلی به فکرشم..  چیز خاصی ندارم واسه گفتن الان.. فقط: 

  

                                          " تولدت مبارک رنگ زندگی من.. "

نظرات 2 + ارسال نظر
عارفه شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.tanaffosazad.blogfa.com

سلام.تسنیم؟کجایی دختر؟یهو میذاری میری؟نمیگی ما شاید تو اتاقت چیزی جاگذاشته باشیم والان به دربسته بخوریم؟خیلی وقته بهم سرنزدی،مثه خودم!ولی دیگه بسه.از این به بعد بیشتر بیا.دلتنگت میشم

سلام عزیزم.. لطف داری تو.. نمیدونم چرا نمیام واقعا.. ولی سعی می کنم که بیشتر بهت سربزنم خانومی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد